بهترین کلید هوشمند کولر آبی

در این مقاله میخواهیم چندین نمونه از کلید های هوشمند کولر آبی را معرفی و بررسی کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

قطعا در فصل گرما به ویژه در مناطق گرم سیری ایران اکثر مردم برای لذت بردن از روزمرگی خود کولر آبی استفاده می کنند تا هوای خنک و مطبوعی را در محیط به گردش درآورد.

کولر آبی از دیر باز در ایران پر طرفدار بوده و هر ایرانی در فصل تابستان به فکر راه اندازی کولر آبی خود می باشد تا بتواند ذلت گرمای تابستان را به لذتی دو چندان تبدیل کند.

کلید های کولر آبی از سه قسمت اصلی موتور پمپ و دور کند و تند تشکیل شده است و شاکله اصلی همه کلید های سنتی و جدید بر این اساس بنا نهاده شده است.کلید های کولر آبی سنتی با داشتن سه کلید پمپ موتور و دور به استفاده از کولر آبی به ما کمک می کردند.

اما بشر هر روز در حال پیشرفت است و به دنبال آنست که راحتی خود را در این جهان پر از هیاهو فراهم کند.کلید کولر آبی هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

در این مقاله به بررسی ۳ کلید هوشمند کولر آبی که پر فروش هم هستند میپردازیم.

 


۱- کلید هوشمند کولر آبی مدل TEC-340

این مدل از کلید هوشمند کولر آبی دارای یک ریموت کنترل حرفه ای است.محافظ جان دارد و پنل آن تمام لمسی است.قابل کنترل از راه دور می باشد و در دو حالت تایمردار ۱ ساعته و ۲ ساعته قابل تنظیم می باشد.

این کلید کولر آبی به راحتی قابل نصب بوده اما باید حتما تکنسین آن را نصب کند.

کلید هوشمند TEC-340 به منظور جلوگیری از برق گرفتگی و صدمات جانی حین نصب و سرویس کولر آبی مجهز به کلید تمام قطب(قطع و وصل همزمان فاز و نول خروجی) و نیز سیستم قطع کننده خودکار جریان نشتی (فیوز محافظ جان) می باشد.

فیوز محافظ جان در صورت ایجاد جریان نشتی مساوی یا بالا تر از ۳۰ میلی آمپر بین یکی از خروجی های ترموستات و غیر گذرنده از مسیر نول خروجی، فورا خروجی ها و نول خروجی را قطع نموده و روشن شدن نشانگر ( به رنگ قرمز) کاربر را مطلع مینماید.

مدل TEC-340 برای استفاده در منزل پیشنهاد می شود.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید کلید هوشمند کولر آبی مدل TEC-340

 


 

۲- کلید هوشمند کولر آبی مدل TEC-341

مدل TEC-341 یک سرو گردن از مدل TEC-340 بالا تر است. در این مدل از یک نمایشگر دو بعدی به نام سون سگمنت استفاده است.این نمایشگر وظیفه نمایش دما و مدت زمان تایمر را دارد.این مدل پنل لمسی کامل تری نسبت به نسل قبلی خود دارد و به طبع امکانات بیشتری را در اختیار شما میگذارد.

نقظه قوت بعدی این مدل دارا بودن یک کنترل بسیار جذاب است.این کنترل همه فرامین مورد نیاز شما را در خود جا داده است.طراحی آن باب دستان شما خواهد بود.به راحتی با کلید هوشمند ارتباط برقرار میکند و مچ میشود.

این مدل یک حالت ECO را دارد که وظیفه آن صرفه جویی در مصرف آب و برق می باشد.به این صورت عمل می کند که ۷ ثانیه پمپ آب روشن و ۳ ثانیه آن را خاموش می کند تا در مصرف آب و برق صرفه جویی شود.

با توجه به تفاوت کم قیمت این مدل با مدل قبلی صرف خرید با این مدل می باشد.

مدل TEC-340 برای استفاده در منزل پیشنهاد می شود.

مشاهده مشخصات دقیق و خرید کلید هوشمند کولر آبی مدل TEC-341

 


 

۳- کلید هوشمند کولر آبی مدل آیان پرو

کلید هوشمند مدل آیان پرو یک نمونه بی نقص از طراحی خاص ایرانی است.این کلید هوشمند کولر آبی با دارا بودن یک پنل تمام رنگی لمسی حجت را بر تمام کلید ها تمام کرده است.

جلوه بسیار زیبایی که این کلید کولر آبی در منزل یا محل کار شما ایجاد می کند قابل وصف نیست.تصور کنید فردی از بیرون وارد منزل یا محل کار شما می شود و با دیدن این پنل زیبای لمسی قطعا هیجان زده و شگفت زده خواهد شد.

این مدل از کلید های هوشمند کولر دارای یک اپلیکیشن اختصاصی می باشد.این یعنی که شما قادر خواهید بود همه چیز مربوط به کولر خود را از همه جا کنترل کنید.توجه کنید از همه جا !!

سنسور این مدل بسیار دقیق عمل میکند و در شرایط آب و هوایی مختلف عملکردی یکسان و بی نظیر دارد.

 

مشاهده مشخصات دقیق و خرید کلید کولر آبی مدل آیان پرو

‫2 نظر ارسال شده در “بهترین کلید هوشمند کولر آبی

    • حسن ساریخانی :

      سلام ناصر جان
      منظور از هوشمند تنظیم زمان روشن یا خاموش شدن کولر است.
      پیروز و برقرار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *