پکیج ایمرگس (ایمرگاس) | تلفیق زیبایی و کارایی

پکیج ایمرگس مرودشت
پکیج ایمرگس ایمرگس مرودشت

 

پکیج ایمرگاس از دیگر سیستم های پرفروش در عرصه تجهیزات گرمایشی ساختمان به شمار می آید. پیشرفت تکنولوژی کمک شایانی به رفاه و آسایش هرچه بیشتر افراد کرده است. پیکج ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند و با صرف کمترین میزان مصرف انرژی به طور همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم مدار گرمایش ساختمان را فراهم می کنند.

در همین راستا پکیج ها با برندهای متعددی در بازار موجود می باشند، که هریک کیفیت متفاوتی دارند. ایمرگاس از تولیدکننده های مطرح در سطح بین الملل است. با تاسیسات مرکزی همراه باشید در ادامه ویژگی ها و مشخصات پکیج ایمرگاس را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نکات مهم برای خرید پکیج ایمرگاس

ایمرگاس؛ تولید کننده مطرح و معتبر با هدف تولید محصولاتی مدرن و نوین مطابق استانداردهای جهانی، و به منظور طراحی و ساخت تجهیزات و سیستم های گرمایشی از قبیل پکیج در ایتالیا تاسیس و راه اندازی شد. این گروه صنعتی با بهره مندی از ماشین آلات کاملا پیشرفته و خط تولید مدرن زیر نظر مهندسین و متخصصین مجرب و زبده محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار رقابت می کند. جنس و نوع متریال بکار رفته در این کالا تاثیر مستقیمی در بازدهی و راندمان آن دارد.

به همین جهت این گروه صنعتی ایتالیایی از قطعات مرغوب و درجه یک در ساخت محصولات تولیدی بهره می برد. در حال حاضر این کمپانی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده ها در سراسر دنیا به شمار می آید، همچنین تنوع محصولات و تولید انبوه این قابلیت را فراهم کرده که نیاز مصرف کننده را در زمینه های گرمایشی تامین نماید. برای خرید پکیج لازم است که برخی نکات از قبیل ویژگی های ساختاری، کیفیت ساخت، و موارد دیگر را در نظر داشت. که بتوان از این طریق خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را تجربه نمود.

پکیج ایمرگاس ساخت کجاست

مهمترین سوال که قبل از خرید برای مصرف کننده ایجاد می شود این است که پکیج ایمرگاس ساخت کجاست. اما نکته ی حائز اهمیت اینکه چرا سازنده ی یک محصول مهم است. در پاسخ به این سوال باید گفت که برخی کشورهای پیشرفته و مدرنیته بواسطه برخورداری از جدیدترین تکنولوژی ها و ماشین آلات همواره محصولاتی با کیفتی عالی و کاملا رقابتی روانه ی بازار می کنند. بنابراین هر اندازه یک کمپانی مطرح تر باشد مطمئنا محصولاتی با کیفیت تر به دست مشتری می رسانند. ایمرگاس در سال ۱۹۶۴ میلادی در کشور ایتالیا آغاز به فعالیت نموده است.

این کمپانی معروف طی سالهای متمادی توانسته افتخارات متعددی کسب نماید. با توجه به نیاز بازار هر ساله سیستم ها و دستگاه هایی مدرن را به سبد کالایی خود می افزاید. گروه صنعتی ایمرگاس به منظور حفظ محیط زیست و کاهش اثرات مخرب بر آن، همواره در تلاش است با رعایت این مهم محصولاتی همسو با استانداردهای جهانی تولید و روانه ی بازار رقابت کند.

در سالهای اخیر با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی، همچنین عدم ارتباط کشورهای جهان با یکدیگر، کمپانی ایمرگاس به منظور پوشش بازار خاورمیانه و دسترسی راحتتر به این محصولات، در کشورهای همچون چین، مالزی، اندونزی و از این قبیل کشورها، که دارای نیروی کار ارزان هستند. اقدام به راه اندازی خط تولید محصولات ایمرگاس از جمله پکیج نموده است. در حال حاضر این محصولات در این کشورها مونتاژ و ساخته می شوند. اما باید در نظر داشت که تمامی قطعات ایتالیایی هستند. همچنین با رعایت استاندارد و الزامات کمپانی ایمرگاس تولید می گردد.

انواع پکیج ایمرگاس از نظر موقعیت نصب

ایمرگاس، تولید کننده ایتالیایی پکیج هایی با قدرت حرارت دهی بسیار بالا در مدل های چگالشی و کم مصرف تولید و روانه بازار رقابت می کند. پکیج ایمرگاس با موقعیت نصب دیواری و زمینی طراحی و ساخته می شود. این محصولات با پیروی از متد روز دنیا و به شیوه ای نوین طراحی می شوند، به نوعی که ظرافت و سادگی پکیج ها در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

پکیج دیواری ایمرگاس در واحد های مستقل آپارتمانی بیشترین کاربرد را دارد. همچنین مدل های زمینی نیز به دلیل اشغال فضای بیشتر الزاما به محیط بزرگتری برای نصب و قرار گیری نیاز دارند. با نصب پکیج های دیواری و زمینی ایمرگاس میتوان آب مصرفی مورد نیاز ساکنین را برای انجام امور روزانه، همچنین تامین آبگرم مدارهای گرمایشی مورد استفاده قرار داد.

انواع پکیج ایمرگاس از نظر ظرفیت حرارتی

یکی از موارد مهم و حائز اهمیت در پکیج های گرمایشی توان ظرفیت حرارتی دستگاه و میزان بازدهی آن است. گروه تولیدی ایتالیایی ایمرگاس به منظور پوشش بازار پکیج های تولید شده را در ظرفیت های متنوعی تولید و روانه بازار رقابت می کند. به دلیل گستردگی وسیع این محصولات، میتوان متناسب با نیاز ظرفیت مناسب را خریداری نمود. پکیج های دیواری و زمینی ایمرگاس در ظرفیت های ۲۴ الی ۳۲ Kw با قدرت حرارت دهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد.

کیفیت پکیج ایمرگاس

کمپانی ایمرگاس مجهز به پیشرفته ترین خط تولید است. تمامی ابزار و ماشین آلات به صورت کاملا اتوماتیک هستند، که همین امر تاثیر عمده ای در کیفیت نهایی محصولات ایمرگاس دارد. پکیج های چگالشی علاوه بر حذف آلودگی های ناشی از فعالیت دستگاه، از ضریب حرارت دهی بسیار بالایی برخوردار هستند. تمامی این محصولات زیر نظر مهندسین مجرب و بعد از گذراندن یک دوره تست کیفیت و بعد از تاییدیه نهایی و ارزیابی روانه بازار شده، و به دست مشتری می رسد.

رعایت تمامی استانداردهای بین المللی در ساخت این کالاها موجب شده پکیج های ایمرگاس دارای استانداردهای اروپایی و ۵ ستاره شوند. تمامی قطعات اصلی از قبیل مبدل ها، پمپ سیرکولاتور، مخزن ها، برد دستگاه و دیگر اجزای تشکیل دهنده دستگاه همگی از قطعات اصلی و مرغوبق تهیه شده اند، که همین امر تاثیر بسزایی در کیفیت نهایی دستگاه دارد.

از لحاظ کیفیت میتوان پکیج ایمرگاس را جز ۵ برند برتر و مطرح بازار دانست. از دلایل عمده ی کیفیت این محصولات میتوان به این نکته اشاره داشت که این کمپانی سابقه ای طولانی در خصوص طراحی و ساخت سیستم گرمایشی از جمله پکیج دارد. بنابراین هر ساله مطابق نیاز بازار و جدیدترین فناوری های موجود، شیوه هایی نوین در پی گرفته و محصولاتی بی نظیر و مدرن روانه ی بازار رقابت می کند.

نکات مهم در نصب پکیج ایمرگاس

همیشه نصب و راه اندازی دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به نوعی که اگر نصب پکیج به درستی صورت نگیرد میزان بازدهی آن نیز کاهش می یابد. پکیج های ایمرگاس به واسطه ی طراحی ویژه ای که دارند قابلیت نصب در فضاهای بسته و باز محافظت شده را دارا می باشد. همچنین به دلیل دارا بودن سیستم ضد یخ زدگی قابل نصب در محیط های باز هستند که در زمستان بدون ایجاد هر نوع اختلال در عملکرد آن، آب مصرفی مورد نیاز ساختمان را تامین می کند. و همچنین از آسیب دیدگی اجزا و قطعات داخلی دستگاه مانع بعمل می آورد.

کلام آخر

امیدواریم با خواندن این مطلب اطلاعات جامع و کاملی در خصوص پکیج ایمرگاس به دست آورده باشید. فروشگاه اینترنتی تاسیسات مرکزی ایران تمامی مدل های پکیج های دیواری و زمینی ایمرگاس را همراه با گارانتی اصلی و نازلترین قیمت، و امکان ارسال به سراسر کشور عرضه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *