کاور رادیاتور چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟ + ۲۲ ایده جذاب کاور ۲۰۲۲

کاور شوفاژ ،یک ایده جذاب برای تزیین رادیاتور هایی که دکور خانه را خراب می کنندل + ۲۲ مدل کاور شوفاژ جذاب در ۲۰۲۲

 

کاور شوفاژ که فقط برای زیبایی نیست! خیلی کاربردهای دیگه هم دارند…

این روزها سیستم گرمایشی خیلی از خانه های ایرانی خصوصا آپارتمان ها که فضای کمتری دارند، بر مبنای رادیاتور و پکیج طراحی میشود.رادیاتور نمونه های مختلفی دارند و خیلی از آن ها، خصوصا نمونه های مدرن شان نیازی به کاور کردن یا طراحی یک پوشش شیک و قشنگ ندارند، اما هنوز هم شوفاژ های قدیمی که نمای جالبی ندارند کم نیستند و باید فکری برایشان کرد.

 

 

کاور رادیاتور چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

کاور یا نمای رادیاتور، پوشش و محافظیه که به مدل های مختلف و با کاربردهای متنوع تهیه میشه و باعث میشه رادیاتور یا کاملا پنهان بشه یا در کنار اون کاور کمتر به چشم بیاد. کاورها هم میتونن کاملا جنبه تزیین داشته باشن و به عنوان یک المان دکوراتیو روی رادیاتورها قرار بگیرن و هم ممکنه عملکردی باشن و مثلا شوفاژ رو تبدیل به یه نیمکت یا میز کار بکنند.

بعضی از کاور ها کلا رادیاتور رو زیر خودشون پنهان می کنند و هیچ نمایی از اون به نمایش نمیذارند و بعضی از اون ها هم فقط به عنوان تزیین یک بخشی از رادیاتور رو پوشش میدن که تو عکس ها و توضیحات بعد می تونید از نزدیک ایده هایی از اون ها رو مشاهده کنید.

مزایا و معایب کاور شوفاژ؛ اصلا برای رادیاتورها کاور بگذاریم یا نه ؟

در مورد اینکه لازمه برای یک المان دکوراتیو و تزیین شوفاژ که خودش کاربرد مهمی تو خونه داره، هزینه کرد یا نه، بحث و حرف و حدیث زیاده…

عده ای معتقدن که اگر با ظاهر شوفاژ خونه اتون مشکل دارین بهتره که اون رو با نمونه های جدیدتر و شیک تر عوض کنید که احتمالا می دونید هزینه خیلی بالایی داره. از اون گذشته برای خونه های قدیمی، خونه هایی که دکور خیلی لوکس و مدرنی ندارن و همینطور خانه های اجاره ای اصلا گزینه مناسب و به صرفه ای نیست.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *