دکور اسپیلت مخفی | پنهان کردن اسپیلت در دکور

در این مقاله سعی داریم شما را با مکان های مخفی کردن اسپلیت آشنا کنیم. اسپلیت با ترکیب بد و بیرون زده ای که دارد ممکن است برای هر کسی خوشایند نباشد.پس در ادامه با ما باشید تا با این نمونه مکان های خاص آشنا شوبد.

۱- یکی از مکان هایی که برای مخفی کردن اسپیلت می توان انجام داد این است که زمان طراحی تی وی وال یا دیوار تلویزیون جایی برای آن در نظر گرقت.

 

۲- بهتر است درب آن به صورت باز شو باشد تا در صورت لزوم باز و بسته شود.

۳- متناسب با طراحی فضا یک شلف زیر آن نصب کرد تا دید مستقیم به اسپیلت کم شود.

۴- به این صورت شیار هایی برای عپور بهتر جریان هوا ایجاد نمایید.

۵- بهتر است فضای اسپیلت طوری باشد تا با بقیه قسمت های دکوراسیون خانه هماهنگ شود مثلا فرورفته در یک دیوار یا پنهان در دکور کناف باشد.می توانید اسپلیت خود را در یک حفره فرورفته در دیوار با در داخل دکور کناف قرار دهید تا برآمدگی آن نسبت به دیوار کم شود.

۶- بالا یا نزدیک یک پنجره، بخصوص در محل های تنگ با فضای محدود روی دیوار ها، فضای بلااستفاده میان پنجره و سقف می تواند یکی زا معدود مکان های مناسب برای قرار گیری دستگاه تهویه شما باشد.

۷- بالای کمد دیواری، یکی دیگر از جاهایی که معمولا به سختی می توان از آن استفاده کرد ( و بیشتر خاک میگیرد تا هرچیز دیگر) بالای کمد دیواری یا قفسه های دیواری است.

۸- بالای کتابخانه، در این نمونه دستگاه بالای یک کتابخانه قرار گرفته که تقریبا عرضی مشابه دستکاه دارد.از نظر بصری بسیار کمک می کند. این امر باعث می شود که ما شاهد مجموعه ای یک دست باشیم.

کلام پایانی و نتیجه گیری :

اگر به فکر مخفی کردن اسپلیت خود هستید و دلخواه شما مخی نگه داشتن آن هست، حتما این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.مخفی کردن کامل اسپلیت و قرار  دادن آن در باکس مخفی بسیار کار ساده و کم هزینه ایست.در عین حال بستگی به این دارد که شما مستجر هستبد یا خیر.اگر باشید قطعا با چالش بزرگی روبرو خواهی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *