پکیج چیست و چه مزایا و کاربردی دارد؟ در جواب به سوال پکیج چیست باید بگویم که پکیجبه نوعی سیستم گرمایشی گفته می‌شود که امروزه جایگزین موتور خانه‌ها شده اند. پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری می‌باشند. در صورتی که می‌خواهید به صورت کامل به پاسخ سوال پکیج چیست برسید و با انواع خدمات نصب، تعمیر و سرویس آن آشنا شوید با تاسیسات مرکزی ایران همراه باشید.(پکیج مرودشت)

پکیج چیست؟

در این بخش می‌خواهیم شما را به پاسخ سوال پکیج چیست؟ برسانیم.
در گذشته برای گرمایش منازل با شوفاژ و رادیاتور از موتور خانه استفاده می‌کردند که موتور خانه علاوه بر هزینه بالا به مکان جداگانه ای از جمله یک اتاق یا انبار نیاز داشت و محیط زیادی را اشغال می‌کرد.
امروزه برای استفاده از شوفاژ یا رادیاتور از پکیج استفاده می‌کنند و اما پکیج چیست باید بگویم که پکیجیک سیستم گرمایشی مانند آبگرم کن است که هم وظیفه آبگرمکن و هم موتور خانه را انجام می‌دهد.
در جواب پکیج چیست بهتر است بگویم که نوعی سیستم گرمایشی بسیار پر کاربرد و پرطرفدار است که باعث حذف موتور خانه‌ها و همچنین آبگرمکن در منزل شما شدند.
از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به  طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.(پکیج مرودشت)

پکیج چیست؟

پکیج چیست

سوخت پکیج چیست؟

سوخت پکیج چیست؟ باید بدانید که پکیج هم مانند سایر سیستم‌های گرمایشی برای گرم کردن آب باید از یک منبع سوختی استفاده کند.
سوخت مصرفی پکیج‌های جدید گاز و برق است.
پکیج با اینکه از دو نوع انرژی و سوخت استفاده می‌کند ولی در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی مانند بخاری، داکت اسپلیت‌ها، کولرهای گازی و … کم مصرف تر است.(پکیج مرودشت)
منظور از اینکه می‌گویم کم مصرف است این است که نسبت به کاربردی که دارد کم مصرف است چرا که هم آب گرم مصرفی منازل را تامین می‌کند و هم آب گرمی‌که برای گرم کردن محیط به واسطه رادیاتور و شوفاژ مورد نیاز است را تامین می‌کند.
در این قسمت باید خودتان متوجه شده باشید که بخاری بهتر است یا پکیج.(پکیج مرودشت)

سوخت پکیج چیست
پکیج مرودشت