خرید پکیج یا تعمیر پکیج؛کدام به صرفه است؟

با توجه به شرایط اقتصادی امروزه یکی از مسائلی که مردم با آن روبه‌رو هستند خرید لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب است. با توجه به نوسانات ارزی در کشورمان قیمت انواع لوازم خانگی به خصوص پکیج دیواری روز به روز در حال تغییر و افزایش می باشد. در این شرایط اگر وسیله خانگی دارید که خراب شده و حتی قطعات آن از کار افتاده شاید در بعضی از موارد بهترین کار تعمیر آن باشد. در این مقاله به سوال جنجالی خرید پکیج یا تعمیر پکیج پاسخ میدهیم. قطعاً خرید یک پکیج نو هزینه بیشتری از تعمیر پکیج کهنه برای شما خواهد داشت البته باید در نظر داشته باشید که در بعضی از موارد خرید پکیج جدید ارجحیت دارد به تعمیر آن. در این مقاله قصد داریم مواردی را بیان کنیم تا شما تصمیم بگیرید در هر شرایطی خرید پکیج به صرفه است و یا تعمیر آن.در ادامه همراه تاسیسات مرکزی باشید.

استعلام قیمت پکیج های دیواری در سال ۱۴۰۰

خرید پکیج یا تعمیر پکیج مسئله این است

پکیج از وسایل تامین گرمایش و آب گرم مصرفی در ساختمان ها به شمار می رود. در صورتیکه پکیج در یک دوره زمانی مشخص سرویس نشود و افراد برنامه ریزی مستمری برای سرویس پکیج نداشته باشند نیاز به تعمیر قطعات داخلی پیدا خواهد کرد.

پکیج هم مانند سایر لوازم خانگی طول عمر مفید دارد و بعد از مدتی استفاده کارایی اول را نخواهد داشت. اما شما با رعایت نکاتی می توانید زمان خراب شدن پکیج را به تعویق بیاندازید.

یکی از کارهایی که باعث افزایش کارایی پکیج در گذر زمان می شود رسوب زدایی پکیج و از بین بردن جرم های داخل قطعات آن است. شما با رسیدگی و سرویس دوره ای پکیج می توانید خراب شدن قطعات آن را به تاخیر بیندازید و در عوض از پرداخت هزینه های هنگفت برای خرید پکیج پیشگیری کنید.

به طور کلی می توان گفت ارزانترین پکیج موجود در بازار ایران در حدود ۸ میلیون تومان می باشد که خرید آن شاید برای همه افراد چندان مقرون به صرفه نباشد.
اینکه بگوییم همیشه تعمیر پکیج بهتر از خرید پکیج است در همه شرایط صدق نمی کند.

گاهی پکیج آنقدر قدیمی و از کار افتاده است که هرگز به کارایی روز اول خود نمی رسد و شما نمی توانید از آن انتظار بالایی در گرم کردن محیط و تامین آب گرم ساختمان داشته باشید.

گاهی نیز امکان دارد برد پکیج یا موتور آن سوخته باشد و قابل تعمیر و تعویض نباشد. معمولاً پکیج های قدیمی که از رده خارج شده اند موتور و قطعات داخلی شان در بزار نادر می‌شود و پیدا کردن لوازم یدکی آنها بسیار سخت می‌شود و مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه است.

اگر پکیج شما هم با مشکل برد مواجه شده میتوانید برای تعمیر برد پکیج با شماره تماس ۰۷۱۹۱۳۰۰۷۳۰ تماس بگیرید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن تکنسین های معتبر را در محل شما اعزام کنند.

ما به مشتریان مان که پکیج قدیمی دارند و به اصطلاح پکیج شان از رده خارج شده است پیشنهاد می کنیم یک پکیج نو با قیمت مناسب تر خریداری کنند. زیرا با خرید یک پکیج نو درست است هزینه بیشتری صرف می کنند اما در آن شرایط شاید این کار عاقلانه ترین کار باشد.

البته از موارد دیگری که ما به مشتریان ما توصیه می کنیم پکیج خریداری کنند مواردی است که موتور پکیج سوخته و هزینه خرید یک موتور جدید تقریباً برابر با خرید پکیج جدید است. در این شرایط داشتن یک پکیج نو با کارایی بالا بهتر است تعمیر پکیج قدیمی و خرید یک موتور نو است.

 

هزینه تعمیر پکیج

شاید با خواندن مطالب این مقاله بین خرید پکیج یا تعمیر پکیج به شک افتاده باشید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از تمام زوایا این قضیه را با هم بررسی کنیم و بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

هزینه تعمیر پکیج در تاسیسات مرکزی نسبت به سایر شرکت‌ها بسیار منصفانه تر بوده و ما تلاش می‌کنیم با دریافت هزینه بسیار کم برای تعمیر پکیج روز به روز رضایت مشتریان ما را بیشتر جلب کنیم.

به طور کلی می توان گفت هزینه تعمیر پکیج و عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل عیب‌یابی پکیج و فهمیدن این موضوع است که کدام قطعه پکیج شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد.

البته این هزینه با توجه به نوع تعمیر و قطعه مورد تعمیر می تواند متغیر باشد و امکان دارد از این هزینه کمتر و گاهی نیز بیشتر شود.

برای آنکه بدانید خرید پکیج یا تعمیر پکیج قدیمی تان برای شما به صرفه تر است می توانید با کارشناسان تاسیسات مرکزی ایران تماس بگیرید و با توجه به نوع خرابی پکیج بوتان هزینه تعمیر پکیج به طور دقیق به اطلاع شما برساند و بتوانید بهتر برای خرید یا تعمیر پکیج تصمیم بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

حدود قیمت خریداری پکیج

اگر با بررسی‌های انجام شده تصمیم به خرید پکیج نو و جدید برای ساختمان خود گرفته اید در این قسمت از مقاله قصد داریم محدوده قیمت خرید پکیج را در بازار ایران برای شما با توجه به نوع برند پکیج قرار دهیم.

شما میتوانید با مشاهده حدود قیمت یک پکیج نو با آگاهی بیشتر برای خرید پکیج اقدام کنید.

پکیج های ایمرگس تولید ایتالیا از جمله برندهای معتبر در کشور ما به شمار می رود که توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

این برند کیفیت بالایی داشته و شما می توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید اما از نظر دوام و طول عمر اگر مدل های بالاتر را انتخاب کنید خیال تان راحت تر خواهد بود.

در اینجا می‌توان مثالی زد که هر چقدر پول بدهی همان قدر آش میخوری!!! قطعا پکیجی که قیمت بالاتری دارد خدمات پس از فروش بیشتری داشته و از نظر کیفیت در درجه بالاتری قرار دارد.

اگر صاحب پکیج ایمرگس هستید و پکیج ایمرگاس شما خراب شده است از خدمات تعمیر پکیج تاسیسات مرکزی ایران به صورت شبانه روزی در سراسر شیراز استفاده کنید.کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شده و با منصفانه ترین قیمت اقدام به تعمیر پکیج بوتان شما نمایند.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز و مرودشت استان فارس

تعمیر پکیج دیواری لورچ در شیراز و مرودشت استان فارس

تعمیر پکیج دیواری بوتان در شیراز و مرودشت استان فارس

تعمیر پکیج دیواری ایمرگاس ایمرگس در شیراز و مرودشت استان فارس

 

حالا چیکار کنم؟ پکیج بخرم یا پکیج تعمیر کنم؟

اگر تا پایان این مقاله تصمیمی برای خریدن پکیج و یا تعمیر پکیج قدیمی تان نگرفته‌اید می خواهیم در چند جمله پایانی ، تیر خلاص را بزنیم و راه حل کلی را خدمتتان عرض کنیم.

اگر پکیج شما آنقدر قدیمی است که قطعات داخلی آن پیدا نمی‌شود و یا با وجود تعمیر هرگز نمیتواند کارایی گذشته را داشته باشد پیشنهاد ما به شما خرید پکیج جدید با توجه به محدوده قیمت و بودجه مورد نظرتان است.  شما می توانید با حداقل پرداخت ۸ میلیون تومان صاحب یک پکیج جدید شوید و این هزینه با توجه به کیفیت پکیج می تواند به صورت پلکانی افزایش یابد.
اگر پکیج شما چندان هم قدیمی نیست و هزینه تعمیر و یا تعویض قطعات داخلی آن بیشتر از هزینه خرید یک پکیج نیست پیشنهاد ما به شما تعمیر پکیج است.

در ۷۰ درصد مواقع مشتریان ما به تعمیر پکیج راضی می شوند زیرا می توانند با پرداخت هزینه کم همان کارایی را از پکیج دریافت کنند.

تنها کافیست یک تعمیرکار پکیج حرفه ای پکیج شما را از نزدیک بازدید کند و با توجه به خرابی قطعات آن شما را برای خرید پکیج یا تعمیر پکیج راهنمایی کند. همکاران ما در تاسیسات مرکزی ایران به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان و مشاوره رایگان برای عیب یابی پکیج و تخمین هزینه تعمیر پکیج میباشند. امیدواریم در انتهای این مقاله با توجه به شرایط پکیج تان برای خرید پکیج جدید و یا تعمیر پکیج قدیمی تان بهترین تصمیم را بگیرید.

‫3 نظر ارسال شده در “خرید پکیج یا تعمیر پکیج؛کدام به صرفه است؟

  1. بازخورد: آموزش ریست کردن پکیج | ریست کردن پکیج ایمرگس ایمرگاس | تاسیسات مرکزی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *